Monday 30 May 2011

DIPLOMA IN INTERNATIONAL BUSINESS

di atas ni adalh course yg aku dpt mse first msok poli..
aku pon x tau mcm mne la leh sangkut bisnes ni...
sdg kn bnde ni bkn nyer bidang aku mse skolah dlu.....
maklum la mse skolah aku nie amk pure science....so dr science pegi ke perdagangan mcm plik plak
tpi bg aku la..org lain aku tgk rilex jer...
mse mle2 study dlu aku mmg cuak gler..rse cm nk lri je dr poli..
yela mne x nyer..x psal2 aku kne blaja akaun pd hal aku lngsung x de basic..
dh la mse zaman skolah dulu pon aku ni mmg plg anti ngan subjek math..
and mne2 subjek yg mengkehendaki aku utk megire...
pergh.....mmg tepu otak aku...
tpi ble dh lme2 kt citu jmpe plak membe yg 1 kpala ngan aku...
mmg best la....and skunk ni pon aku da sem 2...
nk msok sem 3 nie...aku cuti 2 bln..
kdg2 tu rse rndu gak kt membe klas...tpi nk wt cm ne..
msing2 dok jauh..ssh nk jmpe....


nie la wajah bakal2 bisnes man n bisnes woman

No comments: