Sunday 25 December 2011

LOVE..LOVE..LOVE

WAHHHHHH...lau tgk title jer da mcm lgu korea..dr band FT island lak..hahahh..
dalam hidup nie..kite sume mmg x leh lari dari kenyataan ni kn....
susah nak cakap bile something tu ada kaitan dengan hati dan perasaan...
hurmmm...org cakap cinta itu bute......
tapi actually,love is not blind.....
org yg bercinta tu yg buat cinta tu bute......
kawan lupe kawan,anak lupe parents...n sebagai nyer la....
penah x dengar satu ayat nie.....

Sometimes that genius is being an idiot when it comes to love,

ayat nie sebenarnye aku jumpe mase tgh godek2 FB member aku......
ada betol nyer kate2 ayat d ats......biar la pandai macam mne pon someone tu....
bile dtg bab feeling2 nie....akan jadi bodoh juga.....
ok..mesti ramai yg menafikan bile aku cakap cm ni.......
tapi tu la kenyataan nyer org boleh jadi bodoh sebab cinta.....
aku nak bagi tau korang la kan...kalau ada yg menafikan kata2 kat atas nie....that's not your heart say that it's your ego.....keep that in your mind

owkeyhhh....kite tukar citer lak.....ada lagi satu ayat nih.....
ni may b boleh la digunakan oleh sesape yg rase dye nk approach someone yg dye suke....

at first my eyes fall for....then it's my heart....

that true....ni la yg d katakan org dulu2...dari mata turun ke hati......
first mesti la kite tgk dulu kan someone tu baru boleh jatuh cinte....
erkkkkk...tapi cm ne ngan org yg cacat penglihatan eak....
owhhh itu special case....TUHAN da tetap kan sesuatu tok dye.......
same mcm kite sume DIA dah tetap kan sesuatu untuk kite......


orang cakap cari jodoh ni ibadah......
hurmmmm.....macam mane nak cari eak....hahahahaha
soalan tu aku sndiri pon x leyh nak jawab sebab aku pon belom jumpe sape jodoh aku......
 sebenarnyer korang x yah la nak pening2 fikir pasal jodoh nie.....ni tak mane2 aku pegi mesti ada jer la yg nak tanye apsal la aku ni ssh sgt nak jumpe boyfriend....sedangkan member2 aku yang lain sng jer nak ada boyfriend...ad yang baru putus x sampai 3 hari dah jumpe baru....
kadang2 aku tgk dye org ni cari boyfriend da macam kutip batu kat tepi jalan nak wat maen batu seremban lak....hehehe....

x baek maen kan perasaan org...kadang2 aku geram bile ada di kalangan member aku tanye nape dye wat aku macam ni...haishhhh..mse tu aku rase macam nak lempang jer mulut dye tuhh...then cakap..dah kaw buat orang macam tu..macam mane la org tu x buat kat ko balek....kite kena ingt kat dunia ni..setiap benda yang kite buat akan ad balasan nyer....
ok...soal jodoh lak....sebenar nyer TUHAN dh tentukan jodoh kite d luh mahfuz....dr sebelum kite lahir lg...so...korg x yah la nk sibok2 sgt pasal jodoh nie...sape pon jodoh korg biar la DIA yg tentukan.....just going with the flow.......so.x yah la worry2 lau korg still single..last skali ayat yang aku nak kasi.....

SINGLE..??? WELL ALLAH IS LOOKING AT YOU NOW
AND SAY "I AM SAVING THIS PERSON FOR SOMEONE SPECIAL....

No comments: