Friday 16 December 2011

LELAKI IDAMAN

lelaki idaman or dream guy..
hurmmm.....ada ke eak....
mesti korang pon ada kannnnnnnnnnnn.....
haaaa...jgn tipu x baik.....
kadang2 orang gelar dream guy ni as MR.RIGHT....
ok..now aku nak story la sikit psal ciri2 MR.RIGHT yg aku nak ni....
get set....ready GOOOOOOOOOOOOOOOOO......
WAHHHH......dh mcm nak masuk lumba lari plak..hahahah
tapi aku memang harus berlari mengejar my MR.RIGHT....HEHEE......
bak kte kawan2 aku aku ni memang jenis yang susah nak suke org dan t'lalu ego....
tapi entah la aku ni senang t'tarik kalau laki tu tinggi sbb aku ni rendah heheh so x nak la yang rendah,
someone yang boleh hormat perempuan dan orang lain,boleh d bawak berkompromi,
pandai ambik ati aku..sbb aku ni kalau da marah memang susah nak ok...tu jer kot....
tapi wujud kew orang macam ni.....
x pe lah...kalau x wujud pon apa salah nyer kan kalau aku teruskan angan-angan mat jenin ni kan..heheh


P/S:aku paling senang t'tarik kat orang yang tinggi.....heheh....sbb tu kalau aku tengok someone
aku tgk ketinggian nyer...bru kekemasan heheheh....

No comments: