Sunday 25 December 2011

PRAKTIKAL

HURMMMMM....aku da start praktikal 19/12/2011..
first day x de la teruk sangat....
masa aku mula2 msok memang x de keje langsung...
(smpai aku boleh on9 heheheh)
tapi...waktu aku tgh syok2 meng"on9"kn diri aku kt FB 
boleh pulak dtg sorg akak ni dye ckp dye penyelia aku...
gedebakkkkkkk....tibe2 dye dtg bwk 6 biji fail soh aku key in dat...
perghhhhhhhh....time tu sentap gak la...ingt dpt rehat..hahha
tpi nseb bek la keje senang lau x...x tau la nak buat mcm mne..
dye bg aku mse due hari jer utk siapkn...
tapi aku da siap kan esonnye tu..
d sebabkan dye cuti aku t'pakse la jadi patung cendana dalam ofis tu...
da x keje la katekan..semua keje da settle...
ishhhh...ni yg seram ckit nak story..da seminggu aku praktikal tapi aku belom jmpe big bos agy nihhhh...
dye cuti...may b 27/12/2011 baru aku jumpe dye....
adushhhhh...takut dehhhhhh
arap2 big bos nihh ok la eak......

No comments: