Friday 25 November 2011

BERAKHIRNYE SEM 3....

Akhirnya...dah abis pon lagi satu sem.....iaitu sem 3....
sedar x sedar dah 3 sem aku belajar kat poli nie.....
sekarang ni da mule cuti pon...sem depan aku akn praktikal di dewan bahasa & pustaka d KL...
macam biase sem 3 ni pon ad byk kenangan...sama macam sem2 sebelum ni....
tapi sem ni lg best kot....hahahha....
especially ble dalam kelas.....
biase la....sem ni pon aku n member2 aku still wat hal sendiri mase lecturer mengajar..hahahah









                                               Ni lah antara keje yg d buat mse presentation..heheh


Ada lg perkara yg lebih seronok...mase sem ni jugak la kelas kiteorg diberi kepercayaan utk conduct majlis makan mlm...huhuhuh....tapi apa boleh buat semasa handle majlis...ada la jugak masalah yg x dapat d elakkan...ada yg x puas ati..ada yg mrah...n yg just buat keje sendiri pon ada...tapi...benda ni semua dugaan..tapi walau pon ada masalah..majlis malam tu ttp berjalan dgn lancar..hahah...


                                                             malam tu semua cantik2


                                                              aku jage pintu jer...



                                            walaupon ada masalh tapi lepas tu semua happy