Friday 25 November 2011

AKU MAAFKAN TAPI TAK LUPA

Korang penah x jumpe someone yang korang da tolong..sudi terime dye jadi kawan d saat semua org x nk kawan dgn dye .....tapi lepas tu..dye buat korang macam korang x penah tolong dye langsung....
mesti penah kn...........
ni la yg d namekan org x kenang budi....
yea...aku sedar aku pon x de baik sgt...tapi at least bile org da tolong aku ingt....
ni x dye boleh buat macam semua yang aku buat x wujud langsung.....
da setahun setengah aku sabar dgn perangai dye...aku ingt dgn sabar aku... dye boleh berubah...
tapi rupa-rupanya.....semua tu sia2 jer.....
ssh buat baik dgn orang macam ni......
aku dah cube nak berbaik tapi dye macam x menghargai langsung......
aku pon x tau la apa masalah dye sebenarnye........
depan orang dye ckp dye baik dgn aku...dye ok dgn aku..x de masalah dgn aku...
tapi....hakikat nyer just aku n kawan2 aku jer yg tau.....
da setaun lebih benda ni b'lanjutan....sabar aku pon ad batas nye....
ingt lah wahai hamba ALLAH yg aku maksudkn ni..
lau ko terasa dgn apa yg aku kate ni....
aku da maafkan kaw...tapi aku x kan boleh lupakan apa yg dah kaw buat kat aku sampai bile2......
dan secara jujur nye...sekarang ni aku langsung x boleh tgk muke kaw....ble aku nmpak jer kaw...secara automatik nyer mood aku trus hilang.....walaupon mase tu aku tgh happy..bile kaw ad terus aku x de mood nk happy.........

No comments: