Monday 3 June 2013

BEST FRIEND FOREVER

Memang susah nak cari sahabat...memang ramai yang pandai cakap kononnya mencari sahabat ibarat mencari permata di dalam pasir...tapi tau tak...kalau kita nak jumpa sahabat kita mesti la jadi macam sahabat juga...ada ketika susah senang....menghulurkan bantuan tanpa perlu mengungkit tak kira lah dari segi tenaga or duit....tapi kalau sikit-sikit nak berkira...so jangan harap kita akan jumpa sahabat yang dicari tu.....ingat..untuk cari sesuatu kita perlu bagi sesuatu.....that's what we call win-win situation... :) sepanjang 3 tahun aku belajar kat polimelaka masih ada yang betul-betul sudi bantu and tolong aku dan tak pernah merungut......korang memang terbaik..aku tak kan pernah lupa jasa korang....terima kasih sahabat sebab banyak tolong aku sepanjang aku berada di perantauan.... :)

me and mira

me and radiah
ct and enda

me and ju

me, enda n ct










No comments: