Saturday 5 January 2013

NEW YEAR CELEBRATION

Hurmmm tahun ni sambut tahun baru kat hostel...huhu apa sangat la yang ada..?? Tapi walaupun kite org sambut lambat cikit dari yg sepatutnye enjoy tetap enjoy...siap overnight gituuuu haaaaa...
sebenarnye kiye org tak pegi mana2 pon just round the world jer.....cehhh tak de la acah je....just round Melaka je...
Hurmmm kebetulan pula masa tu aku nak tengok movie yg baru keluar tuuuu....Minyak Dagu...nak d jadikan cerita movie tu 3/1/2013 baru keluar panggung. So, kite org pon decide keluar 4/1/2013 dan kebetulan nye lagi kawan aku yg tengah praktikal di Johor rindu pulak dgn aku hihihihihi (malu larhhh) so aku pon suruh dye minta cuti sebab hari sabtu dia keje...she's said ok then teruskan je la dengan rancangan...masa ni kite org keluar ber-7...ramai kan???? hurmmm nak buat mcm mana ramai sangat yang rindu dgn aku..hahahaah tak kan la nak keluar dengan sorang2 ponat la ceq...so decide keluar reramai terus...wayang start pukul 12.20 a.m so sebelom masok panggung kite org pon melantak la kat mcD.....
Tapi ada cerita best masa kat mcD, bole pulak ada sorang mamat ni datang cakap dah berkenan kat membe aku sorg ni....hahahaha at first, masa dia dtg kite org ingt dia nak minta sedekah or jual something (hurmm :/ nmpk tak first impression kite org) hahahaha. Hurmmm ok la nanti i update lagi oullllsssssss........

BYE UOLSSSSSSSS.....!!!!!!!!!

Me n Nemo

aku, ummi n diah

Me n Diah

Diah, Aku, Mira, Enda, Jue, Ummi

dr depan jue, ira, mira, aku, diah, ummi 

Jue, mira, aku, diah

me

me

enda, aku n mira..menunggu wayang start

makan sebelum tgk wayang

tiket wayang (minyak dagu)



diah n ummi

aku, jue, diah, mira n ummi

the girlssssssss

menggila bersama enda

gila dgn diah

the girls






No comments: