Tuesday 1 January 2013

HAPPY NEW YEAR

HAPPY NEW YEAR..!! WELCOME 2013

 Diam tak diam akhirnya berakhir sudah 2012, banyak benda tak sepatutnye terjadi dalam 2012....rasanya 2012 lah tahun yg banyak kenangan pahit dalam hidup huhuhu....bak kata orang putih 'the worst year ever for me la' hahahah :) tapi macam mana pun tetap ada benda yang best dalam tahun 2012 sampai kan terasa macam bodoh sangat.

hurm..akhirnya tahun ni aku akan belajar untuk lupakan semua tu termasuk someone yang dah berjaya hilangkan kepercayaan aku kat dia..memang bagus kan???
To be honest selama ni aku tak pernah bercinta or buka hati aku kat sesiapa tu semua sebab sejak aku sambung belajar aku da mula sukakan someone. Tapi dalam diam je la sebab aku bukan jenis yang menunjuk..hahah...aku tak pernah cakap elok-elok dengan dia bak kata org memang kurang ajar abis la tapi dia tak pernah pulak ambil hati (aku rasa la..) hehe

Tapi disebabkan dah lama sangat aku rasa better aku buka hati untuk orang lain juga (sometimes people need their first chances). Disebabkan aku nak cuba buka pintu hati ni untuk orang lain aku pun terima lah si dia ni apa adanya..tapi tak sangka pula bila aku dah percaya dia buat hal (hurmm aku pun tak tau la tah perempuan mane cari aku). Then aku tanya dia, there's no explaination at all. Sampai aku mintak putus pon dia tak cakap pape(cuba bayangkan ap perasaan korg,tak rasa macam diperbodohkn ke).

So, this new year i'm gonna make my life wonderful....and aku tak kan ambil tau lagi...just go with the flow. Ada benda best nak bagi tau ni..disebabkan aku tak nak ingat lagi aku tukar handphone baru from sony to blackberry, aku tukar cermin mata (buat baru), and baju2 yang aku penah pakai depan dia pun aku dah tak pakai sekarang....hahahahahh

Melampaukan aku hihihi...aku memang macam ni sekali orang dah buang aku, aku akan terus jauhkan diri sebab bagi aku orang dah tak nak kenapa nak tergedik2 lagi kan..and aku pon tak hadap..huhu maybe bahasa aku kasar but i'm just trying to be myself no need to pretend :)




tu la sedikit sebanyak peristiwa buruk 2012 and now wish you all a HAPPY NEW YEAR :) harap tahun baru ni akan lebih banyak kenangan yang menggembirakan.

No comments: