Wednesday 2 January 2013

BUKU MERAH

Mesti tertanya kan kenapa entri kali ni tajuk buku merah...sebenarnya hari tu aku temankan adik aku pegi buat passport dan visa, dia akan sambung study di korea, jauh kn?? masa hari tu aku memang tak de mood tiba-tiba sebab aku baru sedar yang semua ni bukan mimpi, memang betul dia akan tinggalkan kami untuk lima tahun...
tiba-tiba rasa sedih pula, yela aku memang rapat sangat dengan dia walaupun selalu bergaduh, adat la adik beradik, air dicincang tak kan putus kan?? huhu tapi tak pe la bukan dia pergi berseronok dia pegi nak belajar..mak aku selalu pesan "kita takde harta so belajar la nanti boleh senang"
anyway my sis belajar elok2 ye...and aku promise la aku tak kan kawin selagi ko tak balik Malaysia hahha (ni yang selalu dia cakap).



No comments: